|
Pekara yang lalu x perlu dikenang kembali jika ia menyakitkan hati kita.

Anyway aku nak ucapkan tahniah dan syabas kat budak2 skolah aku yg dapat result yg cemerlang. =). Selepas ni pilih la course yang sesuai utk korang, harap pilihan tu adalah tepat. 

Tentang kenapa aku tulis ayat besar kat atas tu disebabkan aku terfikir kembali zaman sekolah aku. Ada yang manis dan ada yang pahit. Walaupun aku tidak sehebat mereka alhamdulilah aku x gagal. Mungkin salah satu puncanya disebabkan aku malas dan terlalu busy dengan kerja2 kat skolah. Alangkah bagusnya aku dapat putak kembali masa dan cuba untuk perbaiki kelemahan aku semasa zaman SPM aku. Siapa x terkilan apabila sasaran yg ingin dicapai x kena. Nasi sudah menjadi bubur. 

Sekarang apa yg aku mampu buat, teruskan pelajaran aku di peringkat diploma ini. Sesetengah rakan2 ku telah pun habis peringkat asasi dan meneruskan pengajian di peringkat sarjana muda. Semoga kalian berjaya dengan cemerlang.

0 comments:

.