Lepaking at Paradigm Mall

|
Now nak update pulak tentang Paradigm Mall yang baru sahaja buka pada 23 May 2012. Kiranya dah seminggu la pembukaan shopping mall ini. Antara tarikan mall ini pasti nya ada Golden Screen Cinema ( GSC ) woow best! tapi akan bukan pertengahan June. 

Antara outlet/kedai yang ada di sini ada lah seperti berikut :

  1. Brands Outlet
  2. Tesco
  3. Mark and Spencer
  4. Padini
  5. G2000
  6. The Body Shop
  7. Chatime
  8. Popular
  9. Harvy Norman

Sebenarnya ada lagi kedai yang buka, bayangkan kedai makan je hampir 70 buah kedai yang buka.. Fuh, banyak betul. Memang boleh gemuk la kan. Okay anda semua lihat lah gambar2 ini. Hanya ini sahaja yang saya mampu snap kan.










Oh x lupa hari tu saya lepak dengan mereka ini semua lah kat Paradigm Mall, Feera, Ruby and Marz. Thank you korang! =)

P/s : x sabar nak tengok movie kat sini..weeeeeeee xD

Gambar kehidupanku di UiTM Shah Alam

|
 Okay now nak share dengan bloggers macam mana kehidupan saya kat UiTM Shah. Sudah pasti jumpa kawan baru and environment kat sana pun agak la baru..=) Maybe next post saya akan update tentang tempat kolej saya tinggal, InsyAllah.
Nish and Deena

Nish and Nai

Time class Account ( oh damnn tension )


Alya and Nai

Kak Tasya , best senior ever!

Menuju ke DATC

my team mates for ECO 415 and MGT 417, Hanis, Nadia & Sarah

During Convocation Day

DATC

Bila la kan turn saya nak Convo, 3 more years to go

Add caption

Banyak booth buka time Convo day

Seha

Anis and Nadia

Perasmian SUKOL

Najua and the geng 

Ema

Besties Nazrul

Mel, Seha, Jue

Afdhal and Irfan

Irfan and alamak lupa la this sepet guy nya nama.

Event Survival Mahasiswa

Semoga dengan gambar-gambar ni semua dapat la korang gambaran macam mana UiTM Shah Alam nya life lagi for Business Faculty. =D

Birthday Gift 1505

|


Salam reader,

Dah lama saya x menulis post kat blog ini. Bersarang gak jadi nya.. Kesian pulak jadinya.. Apa khabar blogger sekalian? Saya sihat alhamdulilah. Nampak kan tajuk post kali ini tentang apa. Boleh dikatakan tahun ini celebration birhday agak cool. Orang yg tengok nampka biasa je tetapi sebenarnya best gak kali nya birthday..

First of all thank you to my friends yg x putus2 wish birhday saya kat sms,fb,twitter, bbm and social network yg saya ada la kan... Terharu sangat2. Ya la benda ni kan berlaku setahun sekali and hari yang penting untuk saya sendiri. Dah masuk alam 20-an dah.. Tua nya rasa... Okay ini antara saya dapat untuk hari ulangtahun harijadi saya..

From mama and baba <3 

Then my best friends kebanyakan belanja me..Yippe, rasa terharu sebab dah lama xde orang do like this to me, rasa special sangat on that day.. Terima kasih banyak2 yg x terhingga my bestie.. Siap dapat kek yang dibuat khas untuk diri empunya birthday.. =). Sekarang dah sah jadi 20 tahun tapi kan perangai sometimes macam budak2, alahai x nak jadi matured sangat nanti tension je lebih...

Kek Domo-Kun
Sekarang dah nak masuk bulan June pun, so tunggu la tahun depan untuk raikan sweet 21 pulak. Syukur Alhamduliah dan syukur dengan limpah kurniaan daripada Allah SWT. Semoga umur saya masih panjang untuk menantikan untuk tahun hadapan pulak.

.